Namir
Innehållsförteckning
Namir är en av våra kundtjänstspecialister, så du kanske har hört hans mjuka röst om du har ringt oss. Namir älskar att bada jacuzzi och längtar efter att Pizza Hut ska komma tillbaka till Danmark. Läs mer om Namir här.
Vad betyder Klar för dig?
Vänskap, lagarbete, hårt arbete och, ärligt talat, mycket roligt. Du har roligt varje gång du går till jobbet. Vi arbetar bra tillsammans. Alla har roligt.
Varför jobbar du på Klar?
Jag letade efter ett jobb och såg ett inlägg på Facebook. Det fanns en massa förmåner som lockade. Jag var nyutexaminerad och det var ett bra tillfälle att få lite erfarenhet. Våra resor till Estland är särskilt roliga.
Vad tror du gör att Klar sticker ut på marknaden? Vad är det som gör oss unika?
Fabriken, och vi brinner för att skapa fönster av god kvalitet. Vi prioriterar att se till att varje steg på vägen är noggrant kontrollerat och att allt är upp till standard. Det är äkta.
Hur har det påverkat er inställning när det gäller att balansera pris och kvalitet?
Vi ger bra priser, även utan rabatter. Jag tror att det är därför många vill köpa våra fönster. Bra balans mellan pris och kvalitet.
Vilken produkt är din favorit?
Eftersom jag jobbar med kundsupport skulle det vara toppstyrda fönster. Jag kan säga mycket om det när kunderna ringer. Jag kan fönstret, så om jag skulle välja en produkt så skulle det vara den.
Vad skulle du prioritera om du skulle köpa dörrar och fönster till ditt hem?
Sedan jag började här skulle jag prioritera att läsa kundrecensionerna. Man kan se att kunderna är nöjda. Jag skulle alltid välja Klar, och eftersom jag jobbar här kan jag se vem som står bakom produkten och vad som har gått in i den. Jag skulle bara googla Klar fönster, jag skulle inte behöva gå någon annanstans.
Vad gör Klar för att öka kundnöjdheten?
Vi har nyligen anställt fler personer på kundtjänst för att hantera kundfrågor. Jag gör vad jag kan för att se till att kunderna är nöjda och försöker göra mitt bästa för att lösa ett problem. Jag undersöker vad problemet är så att vi kan hitta en lösning.
Hur tror du att Klar kommer att se ut i framtiden?
Som det ser ut nu tror jag att det kommer att bli riktigt stort. Jag tror att vi kommer att växa i framtiden tills vi når en punkt där försäljningsargumentet inte kommer att vara priset, utan kvaliteten talar för sig själv.
Var ser du dig själv om 10 år?
Förhoppningsvis är jag gift, har barn, bor i en fin lägenhet och arbetar på ett ställe där jag trivs.