leverans-klar-fonster-snabb.jpg

Hos Klarfönster sätter vi en stor ära i att alltid leverera toppkvalitet - från att du lägger din beställning, tills att fönster och dörrar är monterade i ditt hem.

Frakt och leveransen är också viktig för oss då du ska få din beställning snabbt och utan stor kostnad. Detta är extra viktigt att ha koll på då just leveransen alltid är ett av de mest sårbara leden i hela processen.

1Leveranstid

När du väl fattat ditt beslut så är det alltid svårt att vänta på att de nya fönstren eller dörrarna kommer fram. Vi strävar därför alltid efter att leverera din beställning så fort som möjligt, och produktionen startar direkt efter att din beställning kommit in för att säkerställa 6-8 veckors leveranstid. Väljer du betala med banköverföring, startar vi produktionen direkt efter den första delbetalningen (50% av kostnaden) har kommit in. När du genomfört din order så mottar du efter kort tid en orderbekräftelse via e-post där den förväntade leveranstiden framgår.

Observera att det är viktigt att du ser till att orderbekräftelsen överensstämmer med den produkt som beställts. Om du mot förmodan inte får din orderbekräftelse på den e-postadress du angav kort efter att du lagt in din beställning, vänligen kontakta Klarfönster på tel. 0855-769427 eller på kundsupport@klarfonster.se.

2
2Priser
Vi behandlar alla våra kunder lika, oavsett stor eller liten beställning, eller var du som kund befinner dig geografiskt. Därför har vi valt att erbjuda frakt för samma pris oavsett om du bor i norr eller söder, öst eller väst med undantag av frakt till öar utan broförbindelse till fastlandet.

Fraktpriset som läggs till din order är 998 SEK.
*Extra leveranskostnader kan förekomma vid beställning till öar utan bro. För hjälp med leveransen, kontakta vår kundsupport.

Läs mer om leveransvillkor och om ditt ansvar som kund under våra avtalsvillkor.