Ingen är perfekt – inte vi heller. Vi strävar naturligtvis alltid efter att leverera produkter i perfekt kvalitet. Men tyvärr kan det ändå hända att ett fel inträffar. Men det ser vi till att lösa i så fall! Kontakta oss idag så tar vi tag i ditt ärende. 

Men misströsta inte. Vår allra högsta prioritet är att alla våra kunder är nöjda. Om du upplever att en av våra produkter har ett fel, en brist eller bara någonting som inte lever upp till dina förväntningar så informera oss om detta så att vi så fort som möjligt kan lösa problemet.

När vi mottagit din reklamation så kontaktar vi dig senast den efterföljande arbetsdagen.

1Fyll i reklamationsformulär!
Upptäcker du ett fel så är det viktigt att du fyller i vårt reklamationsformulär så fort som möjligt, gärna inom 24 timmar efter att du upptäckte felet. Har du frågor angående reklamation är du alltid välkommen att höra av dig till oss på 018-8008138 eller [email protected].
2Leveransskador
När gods anländer så ska godset kontrolleras av kunden i samråd med transportören. Har det skett en fraktskada så kommer detta anges på den följesedel som chauffören ber dig skriva under på. Denna typ av skada åligger kunden att reklamera.
3Vi levererar måttbeställda fönster och dörrar.

Det är viktigt att köparen besiktigar den levererade varan i samråd med transportören. Detta skall ske i samband med leverans.
Om köparen inte närvarar vid leverans anses varan levererad utan anmärkning ifrån köparen.

OBS! Kvaliteten av produkten (t.ex. utseende, symmetri) kan inte bedömas och testas innan produkten är färdigmonterad enligt våra anvisningar.

4Fotografera felet!
Oavsett när du upptäcker ett fel så se till att du fångar det på bild! Om vi får bilder som återger felet så är det mycket enklare för oss att planera hur vi ska hjälpa dig.
5Följ vår procedur
När du ska reklamera en produkt så följ vänligen de ovanstående punkterna. På det sättet är vi säkra på att vi får den information som vi behöver, och då kan vi behandla din reklamation fortare.

Om du har frågor om vår hantering av reklamationer så tveka inte med att skicka dina frågor till oss på [email protected] . Vår kundsupport svarar så fort som möjligt.